[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]
羅力威非官方網站 Adason Lo Unofficial Video Web Site

[首頁]   [頒獎禮]   [表演]   [專訪]   [留言/生日/聚會]   [ MV ]   [精選/演唱會]   [娛樂/新聞/ 電視]   [星光]   [電台]

[娛樂] 羅力威 - 蘋果: "黑面發脾氣又扮大牌"

蘋果又話羅力威"黑面發脾氣又扮大牌"
改劇本 發脾氣 拒咀女 馮仁昭四圍超:羅力威拍 MV扮大牌2010年01月28日

From Pinko(羅力威 MV make-up artist):
羅力威ADASON MV 李筣琳LIZ LI 女主角
Pinko C - 星期四, 1月 28, 2010 17:43

呢日為羅力威的MV 工作..大家都辛苦了一天..
今天有報導說羅力威拍攝當天的負面消息..其實我想說..我對他的感覺..覺得他很率直,直到
有點傻傻的.在現今樂壇很難找到的人.對自己既FANS十分照顧.
當天他對我和女主角LIZ都好好.只是在拍攝上有點誤會,
了解後是因為大家身邊的人溝通不足,才會發生這樣的事.
他對音樂的心..我感受得到..希望大家都和我一樣支持他吧!!
Source from http://jacso.hk/pinko/7604/2010/01/28/179430

羅力威出現atv六點新聞 (20100127 亞視向廣管局投訴TVB涉壟斷料快有結果)


[蘋果動新聞] 羅力威日前同貌似大 S嘅 o靚模 Liz拍 MV,但佢戲內戲外都黑面。


貌似言承旭嘅亞視新人王羅力威,上月初喺《亞洲星光大道》勝出後,雖然有傳佢態度囂張,但佢就繼續我行我素。上星期羅力威再度拍攝《現實不重要》 MV,女角就係翻版大 S李莉琳( Liz),點知當日羅力威喺元朗拍攝現場意見多多,黑面發脾氣又扮大牌,搞到不歡而散。

「我做唔到嗰個樣」
嗰日導演要求羅力威扮癌症病人咳出血,佢就嫌三嫌四,話要扮心臟病患者,又唔肯為劇情咀 Liz,甚至話故事幼稚,表現極唔合作。噚日羅力威現身亞視總台時就直認拍 MV唔愉快,同導演欠溝通,佢話:「首歌係可以放喺任何傷感嘅情節上,但同愛情冇關係,好似唔係你死就係我亡,第一次拍 MV女主角死,第二次 MV就係我死,導演要我咳出血,我做唔到嗰個樣,於是同佢講扮心臟病發囉。」
羅力威又承認自己唔肯咀 Liz:「我唔想錫,係個人問題,冇話點解。」至於有冇黑面,佢話:「我個面平時都係咁黑 o架啦,但諗番件事,我知我好錯,我知我嘅任性令大家唔開心,工作冇咁順利,我想喺度同當日現場嘅人講 sorry,我會學習點樣面對問題同埋人際關係,自己係後知後覺。」 Liz前晚就話:「嗰日羅力威同導演係有意見,但佢出咗名冇表情,我又唔覺佢扮大牌。」

期待同 Eason切磋
雖然羅力威是非纏身,但仍受亞視寵愛。噚日亞視宣佈大年初三喺九展舉行一場「星光家族音樂會」,羅力威會率領亢帥克、陳蕾同蔡梓銘等演唱。對於陳奕迅( Eason)下月亮相亞視,羅力威話公司的確有提過,自己都想同 Eason合作。

Source from 蘋果動新聞:http://hk.apple.nextmedia.com/

【明報專訊】 羅力威盼與四大唱片公司歌手合作 文章日期:2010年1月28日

以羅力威為首的十位星光家族成員昨日舉行記者會,宣布將於下月16日(大年初三)假九展舉行《3 Rock Your Dream星光家族演唱會》。羅力威透露將在演唱會上唱兩至三首歌,並會自掏腰包買十多張門票請親戚朋友捧場。問到酬勞如何,他說︰「未知,公司沒說。」提到有傳四大唱片公司歌手下月將亮相亞視,羅力威說︰「公司有講過,不過屆時星光家族為籌備個唱會很忙。」可想合作?他說︰「想,不過又不知道自己是什麼身分,可以合作什麼。」

以羅力威(中)為首的星光家族將於下月舉行演唱會。
雖然門票今日才公開發售,不過亞視高層葉家寶昨日表示售票成績理想,已售出六、七成門票,正考慮加場,不過由於製作成本高,公司也不會有什麼錢賺。



網主 : Support 羅力威 !!

3 comments:

Anonymous said...

btw, thxx soo much for updating the site so regularly! :D poor adason..whatever things he does the media would try to find things to pick on. he's still quite green with the entertainment industry...give him some slack!

Anonymous said...

羅力威做得對呀. 為什麼 MV 劇情要那麼慘. 完全不配合歌詞. 奇怪.

atv 有沒有 forum 之類, 威迷們大家上去抗議吧.

至於不肯鍚女主角, 可能威威剛開始拍拖了, 女朋友還未敢鍚, 怎可將初吻獻給別人呢. 哈哈.

Anonymous said...

羅力威做得對呀. 為什麼 MV 劇情要那麼慘. 完全不配合歌詞. 奇怪.

atv 有沒有 forum 之類, 威迷們大家上去抗議吧.

至於不肯鍚女主角, 可能威威剛開始拍拖了, 女朋友還未敢鍚, 怎可將初吻獻給別人呢. 哈哈.

本週 Adason Lo 熱門影片